Zaalverhuur

De zalen in de pastorie van de Hofkerk hebben de namen gekregen van belangrijke pastoors uit het verleden. Ze worden ingezet voor parochieel gebruik, maar zijn ook te huur.

Huur van deze zalen is mogelijk voor externe groepen. Onze voorkeur gaat uit naar groepen die spirituele bijeenkomsten willen houden in de vorm van kerkdiensten voor kleine kerkgemeenschappen, Bijbelstudie, mindfulness, yoga, business spiritualiteit e.d. Daarnaast is zaalhuur ook mogelijk voor coaching gesprekken, vergaderingen, presentaties, exposities e.d.

Wilt u een beeld vormen? Mail voor een belafspraak via secretariaat@hofkerk.amsterdam  Dan nemen wij met u de mogelijkheden door.

Bent u op zoek naar de beschikbaarheid? Neemt u dan een kijkje in onze agenda.

Voor huurprijzen en offertes kunt u contact opnemen via: secretariaat@hofkerk.amsterdam

Stichting Ontwikkeling en Beheer Hofkerk Amsterdam
Linnaeushof 94